Om biluthyrning.nu

Vi jämför priser från ca 2000 uthyrningsbolag på över 50 000 platser i ca 175 olika länder som t.ex. Frankrike, Malaysia, Rumänien, Mexico, Spanien, Storbritannien, Brasilien, Colombia, USA, Polen, Kanada, Italien, Indonesien, Argentina, Sydafrika, Tyskland, Thailand, Saudiarabien, Turkiet, Marocko mfl. Vi samarbetar med Cartrawler för att kunna erbjuda dig som kund priser över hela världen från alla stora bolag. När du söker en bil hos oss så kan du själv välja vilket bolag du önskar hyra ifrån.

Vår ambition är att göra det så enkelt och smidigt som möjligt att hitta en hyrbil enligt dina önskemål. Vi äger inte själv några bilar utan vi jämför bara priser från olika bolag som t.ex. Maggiore, Mex, Oscar, Surprice, Rentacar, Optimorent, National, Right Cars, Nissan, Global, NU Car Rental, Centauro, Hawk, Green Motion, Autonom, Thrifty, Autoclick, Rhodium, Flizzr, Aznur, addCar, U-Save, Carsrent, Localiza, Jumbo, Sixt, Hertz, Bidvest, Advantage, Buchbinder, Ace, Goldcar, Budget, Sharr Express, Avis, Avant Car, Europcar, Payless, First Car Rental, Alamo, Nomadcar, InterRent, Megadrive, Prime Car Rent, Carwiz, Keddy By Europcar, Citer, Enterprise, Dollar, Firefly, King Rent, Rentis och Hertz Dream Collection mfl över hela världen. När du hyrt din bil från ett bolag så hämtar du ut bilen från det bolaget.

Problem med din bokning? Kontakta Cartrawler

OBS! Alla frågor som gäller din bokning skall ske på denna sida >> Länk till kontakta oss. Har du bokat en bil och vill göra ändringar eller har andra önskemål så skall du kontakta Cartrawler eller det bolag som du hyrde ifrån som Hertz, Avis, Sixt, Goldcar etc. Det är bolaget som du har valt som ansvarar för eventuella situationer som uppstår under hyrestiden. Telefonnummer till bolaget du hyrde ifrån finns på vouchern. Om du anser att bolaget inte har uppfyllt villkoren och skött sina åtaganden enligt det som framgår på vouchern, kontakta Cartrawler så hjälper de dig att utreda ärendet. Kontakta Cartrawler här!

Har du bokat en bil och hyrbilsföretaget hade ingen bil när du skulle hämta den? Eller uppstod något annat problem med din bokning?

Har du bokat en bil och vill göra ändringar eller har andra önskemål så skall du kontakta Cartrawler eller det bolag som du hyrde ifrån som Hertz, Avis, Sixt, Goldcar etc. Det är bolaget som du har valt som ansvarar för eventuella situationer som uppstår under hyrestiden. Telefonnummer till bolaget du hyrde ifrån finns på vouchern. Om du anser att bolaget inte har uppfyllt villkoren och skött sina åtaganden enligt det som framgår på vouchern, kontakta Cartrawler så hjälper de dig att utreda ärendet. Kontakta Cartrawler här!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Problem med sajten? Kontakta biluthyrning.nu

Vi som finns på nedanstående mejladress kan endast hjälpa till med tekniska problem på denna sajt.

Funderar du på att boka och har frågor angående denna sajt? Är det något som inte fungerar på sajten? Tekniska problem med sajten? Problem i din webbläsare och på din dator, platta eller telefon? Något du undrar över? Vill du samarbeta med oss? Vi är öppna för alla förslag. Skicka ett meddelande till omresor@gmail.com så svarar vi så fort vi kan.


Facebook och Twitter

Vi finns också på Facebook, där vi publicerar nyheter och information.

Cookies

Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta.


Biluthyrning.nu ägs och drivs av det svenska bolaget Tobera AB.

Adress:

Tobera AB

Lärlingsgatan 34E

90422 Umeå

Mobiltelefon: Vi har tagit bort vårt mobilnummer från sidan. Det går tyvärr inte att ha telefonnummer på nätet, det blir för många ej relevanta samtal. Om ni vill ringa oss får ni skicka ett mejl och förklara varför ni vill ringa.